mercoledì 25 gennaio 2012

Enver Malko: SPIUNE,P3.Dekonspirim.

GELLI-XHELI

Kapo P2.ITALI.
ME intereson e VERTETA dhe jo CMIMI per te arritur tek e VERTETA.- Enver Malko.

Marr shkas te shkruaj mbi disa ndodhi qe me kane ndodhur,atje ne ITALI dhe ne SHQIPERI.nese une do isha nje person qe si thuhet ne popull:  I HA VETE. Do te  meritoja shume gjera,por nese UNE shoh punen time apo mbroj nje te vertete dhe elementeve  te caktuar,keto u prishin pune mua sme HA PALLA. Ne analizat e mija kerkoj te jem sa me i drejtperdrejt dhe permledhes(sintetik).ngjarjet zhvillohen
ITALI-SHQIPERI.
Pra edhe PERSONAZHET jane rrespektiv.
Ne nje denoncim qe bera per nje grabitje qe pesova ne ITALI.rrugaci i cili mu prezantua  si ROBERTO ROSSI,nuk la gje pa thene.nje nga te cilat ishte:A MUND  TE MBROHET  NJE NJERI I TILLE. fillim 2008.
po per cfare me akuzonte ky i degjeneruar.per etike do them vetem disa gjera.Tani do te them,nje batute nga CERRIKU.kisha nje shok ish  i zgjuar dhe nje tjeter me pak.kur ky i zgjuari tregonte ndonje batute qeshnin te gjithe,ngelej vetem njeri qe pyeste CA THOTE-CA THOTE.Kur fillonin ja shpjegonin qeshte me OII.te tjeret kur e shikonin qeshnin akoma me teper.i zgjuari thoshte: E po ky eshte si VESHGJATI i kap  me vonese gjerat.TI ROSSI nuk e  di cfar GALLATE ishte.tani ky i zgjuari per te hequr dyshimet  nuk  jam UNE,se kushedi si ja fut  ti pastaj.Quhej ZENEL ky i squti.kurse ate me pak te squtin nuk ta them sepse e du fort edhe tani.keshtu dhe puna jote o ROS-ROSAKU.e njoh TRADHETINE rosak ne format e saj me KRRUDELE.Ju MUA ma ngreni shume ATE.E ke parasysh ti ROS-ROSAKU,ate pra AUTOSTIMEN.Ne nje prej shperthimeve te tij ROSSI kerkonte te me bente te ndihehesha fajtor deri edhe per emrin e vajzes sime te vogel.Duke thene se personi se ciles une i isha referuar per emrin e tim bije ishte UNA grande TROIA(KURVE e MADHE) pra rrjedhimisht,,,,,,,,,,KY nuk ishte nje shkerdhat normal.KY eshte nje shkerdhat funksionar i policise se PESARO-URBINO-s.Kam shume per te thene per keta  personazhe,por dua te gjej momentin e duhur.Keta perdorin psikollogjine kriminale per te montuar FAKTE dhe nje profil psikollogjik te devijuar pra kriminal,denigrues.Nese keta e frustrojne nje person deri aty ku simagjinohet.Deshira per drejtesi dhe zemerimin tim  keta e devijojne duke thene se personi eshte nje krociato.I nformacionet dhe dizinformacionet i kordinojne ne menyre te tille qe tu sherbejne atyre si justifikim si te dhena te forta. Sigurisht jo ndaj MEJE,se per ta une sekzistoj,por ndaj te tjereve.UNE per ta isha vetem KAVIE.Ej ROSSI kishte fakte te forta.Ja disa:

1)ngjarja ne spital,ITALI
2)ngjarja ne dhome te spitalit
3)ngjarja ne HALEN e spitalit(dilema jote  TORTURUESE ishte se ishte drejtuar juve apo jo)
mos e TORTURO  me veten.po ishte  drejtuar JUVE.
4)ngjarjet ne  hotel
5)ngjarjet ne shtepi time(te gjitha)
Ne telefonaten qe bera  per grabitjen qe pesova ne  autostrade,nje nga koleget midis te tjerash i tha (che fai lo mandi al suicidio) e perkthyer (e dergon drejt vetvrasjes).Mesazhi per mua ishte i qarte.Pikerisht keto fjale midis  te tjerash po u shpjegonte gjykatesi Petrit Como per mua kur u thoshte  edhe ai,qe une jam ne rrezik vetvrasje te veteve me vone ne SHQIPERI.na tregoni ju te degjeneruar si vetvriten(vriten) njerezit meqe une as e kam ne mendje dhe as kam per ta pasur kurre,kurre,kurre.
Ti  ROSSI  BASTARD nuk mund te fabrikosh prova me te infiltruar.shteti demoratik,te cilin ti BASTARD e dhunon
denon faktin,proven jo gjera te tjera.sigurisht te gjitha keto gjera  nuk me shtyjne mua te kem nje opinion KOLEKTIV.asnjehere.nuk mblidhen prova duke provokuar njerez,urtuar nuk krijohen PROVAT o BASTARD.
Tani gjithe te ashtu quajtura prova i kishin edhe ketu ne SHQIPERI.para se gjithash kjo tregon per nje forme:
1)bashepunimi
2)dopio xhoko
ketu  kishin dale ne pah SPIUNE-t.te alarmuar jo me per gjera te tjera por po shfrytezonin rrastin per te me denigruar per nje leter qe i bera AMNESTY per dy shok te mij te vdekur ne kufi FREDERIK HARUNI dhe  SOKOL  HADO.KETU po behej hidh e prit.e verteta eshte se indaxhinet e rosakeve kishin filluar me kohe.pra perpara.por kur e pane se mund te benin leve edhe nga TIRANA aq me mire.po cfare donin ROSAKET ke po mbronin.sigurisht rosaket u bejne  favore me potenteve,jo njerezve fukarenj.kjo eshte linja,fillozofia e mendimit te ROSAKEVE dhe une MJERANI isha dashi i radhes.
PANORAMA.
mesi qershorit 2009.
Intervista tek panorama me prezantohet nje personazh si AFRIM IMAJ.ky tani po bente si SHERLOK HOLMS.ja si e filloi:
Mire ENVER,degjo ENVER.
Me nje ton nga dominant.sa filloj keshtu,mua zorret ne fyt.
ne sfond degjova nje ze te eger,thuajse direkt i cili tha:
Na boni LEGEN ky shkerdhat.(pra shikoni direkt senso di kolpa) pra rrjedhimisht goditet AUTOSTIMA.
Ne baze te analizes se tipave PSIKOEMOCIONALE,me kete lloj teknike i interroguari,.personat kane tendencen te pranojne edhe gjera qe si kane bere.Kjo vec interviste nuk ishte.
me pyeten per SOKOL HADO u thashe se ishte nje IDEALIST.
Nga ana tjeter degjova: E hapi thesin KY
kur nje njeri duhet te flase per vdekjen e shokeve te tij,dhe nga ana tjeter degjon
POSHTERIM,TALLJE  me besoni nuk eshte bukur.
AFRIM IMAJ apo intervistuesi,duke pasur te dhena edhe mbi disa gabime teknike te aksionit tone ne kalimin e kufirit,kerkonte me ngulm nepermjet teknikash psikoemocionale te krijonte te cara.Te me poshteronte tip JA fute TI,JA mbyte TI.

Ne nje pike ne sfond degjova: mos genje mor,ne e bejme per te NDIHMUAR!!!!!!!

Mesazhi qe une perceptova ishte se:Duhej te abandonoja linjen time,per tu futur ne te tyren.Pra shqip duhej te ndiqja Spiunin  AFRIM IMAJ,spiunin e trajnuar,qe skishte aspak qellim te gjente te verteten por deshmine time ta bente te pavlefshme,te zmontonte deshmine time ne menyren me te poshter,keshtu i bente nje sherbim grupit:

NA bashkoj Corba e Prishur.

Megjithate ka dicka qe  doja ta korrigjoja personi per te cilin une thashe se ka bere 10 vjet per politike,ka bere 4 vjet e 7 muaj.por kjo eshte dicka qe smund te sherbeje si ALIBI.Sepse eshte nje person qe une se kam njohur.por ceshtjet qe une kam perjetuar si person jane mese te verteta.
Kur une flisja per hetuesin BILBIL METE,ne sfond degjoja: JO se per vete SFLET KY.
KUR ne fund po me cahej TRAPI me PANORAM-sat.etj
i THASHE se ti sme ben te them,ate qe une sdua te them.
ja futi vllai nje te share me ROB SHPIE.KY  nuk ishte AFRIM IMAJ.tjetri  i tha nuk e pe si FOLI.
I miri (AFRIMI)  ju pergjigj: PO  ai dmth UNE  nuk e di kush jam une?
po mire te pyes une,se e dashke me te shkrujtme PUBLIKE?

KUSH je ti mer te SHKERDHEFT KINA NONEN?

Sikur te gjitha informacionet qe kishit apo keni JU te ishin te verteta,mua kjo nuk me perjashton nga e drejta ime per te kerkuar drejtesi.JU si gazete PANORAMA jeni cilesuar shpesh si prane PRESIDENTI-t,dhe TOPI-t i prish pune dalja ne drite e fakteve ku akuzohen njerez si BILBIL METE te implikuar ne tortura cnjerezore ne hetuesite komuniste,apo akte makabre si zhdukje kufomash,apo fshehje.Sepse BILBIL METE eshte prokuror i pergjithshem ne TIRANE.Kauza e te perndjekurve i sherben TOPI-t pasi te lere presidencen.TOPI eshte nje krokodil,nje HIPOKRIT nga ata me te cilet vendi eshte gjer ne fyt.Te gjitha ofesat dhe presionet nen ze qe une degjoja beheshin per te me demoralizuar ne mos ndjekjen e ceshtjes.Devijimin e se vertetave per ti perdorur si kunder meje edhe kunder familjareve te viktimave,kjo eshte ana diabolike e juaj.
Keni krijuar PARTINE e RIKATIT JU.nje nga personat aty brenda po u thoshte se kam qene nga te paret ne 1991 i neneshkruar me PD ne qytet.PSE duhet te me vije zor?ne sfond degjohej se SALIU eshte  spiun SERB.po benin tifo aty brenda duke nxitur interroguesin qe mos te me linte te ngrija koke.
Gazeta PANORAMA dhe shume pjestare te saj,jane strumbullari ne shqiperi,qe bashke me pjese te semura te magjistratures po krijojne apo kane krijuar nje POTERE paralele me shtetin.nje shtet brenda shtetit.ne te perfshihen grupe mediatike,gazetare,bisnesmene,politikane kreret e ketij GRUPI qe une do quaja P3 dmth PARTIA E TRETE,jane me shume mundesi FEMIJET JETIME  te komunizmit.kamaleonet politik.
Kjo P3 eshte trasversale dhe eshte ne gjithe kahet politike shqiptare.Nje nga gjerat qe i Tmerron me teper eshte hapja e dosjeve.hapja e tyre do te sjelle shume sorpreza.populli ne nje prej versioneve do te zbuloje midis te tjerassh se disa  te ashtuquajtur te persekutuar kane tradhetuar  dhe kane persekutuar ne te njejten kohe bashkevuajtesit.eshte kjo mishele e ndyre qe eshte gati te beje cdo gje per  mos te dale e  verteta.pra sot ata FEMIJE te  mbetur jetim nga PPSH,jane hedhur ne preher te agjenturave.pra nese tek grupi mediatik  PANORAMA gjen espresionin me te mirefillte fjala P3,edhe partite e tjera jane te prekura.

Per ty PETRIT COMO(gjyqtar ne Tirane) dhe grupit te P3,kujdes PLAKO,se e nisni  per  RRESHTORE dhe e perfundoni  GOJORE.
Sta kish marre mendja qe dhjetera vjet zanat SPIUNI te shriheshin si kripa ne uje ne pak kohe.Rracionaliteti yt me shtyn te kem  bindjen se je  nje AGJENT i shumfishte dhe ke kalu disa duar.Dhe ja ke me te futme edhe disa te cileve TI ben sikur u  sherben.Sa te di  ty  koka siper,mua me di  koka posht.JU veproni  si DJALLI dhe predikoni  <moralin>  apo ZOTIN dhe kur them JU,ROSSI dhe rosaket  perfshire.Ke nje ndjenje INFERIORITETI te tmerrshme qe ska zot qe ta kuron.Te kish hyp vetja ne QEJF,sensi i inferioritetit tend gjente shpagim tek aparenca e superioritetit tend,mbi  nje tjeter.Ti je nje kalkolator PSIKOPATIK,por poterja jote eshte e kufizuar.Pas teje fshihej nje potere micidiale qe donte te perdorte historine e shokeve te mi per qellime meskine.Ku ty te perdorin si LOL edhe pse TI me shume mundesi je me zgjuar se shume nga ta.Rrethi vicioz ne te cilin ti je futur ka raporte FORCE gjerarkike jo zgjuarsie.Eshte KAFSHA qe imponon veprimet e tua,edhe kjo eshte nje nga pikat e dobeta te tuat.Te dolen llogarite me GERDECIN apo  jo?Tani kerko te riparosh sa te jete e mundur,mallengjeji eproret e tu me ato qendrimet e tua te pervuajtura,si KARAGJOZ.Ti luan 360   grade.Po te them edhe nje aforizem,kjo eshte IMJA.

UNE e di qe ti e di
po ti se di qe une e di
ate qe  di TI

dmth JU.

o Petrit,Ne Itali per ligj kur hapet nje hetim personi  duhet te vihet ne dijeni,apo kushte te vetembrohet ta di qe po hetohet,hetimet behen edhe pa paralajmerim per gjera shume te renda,ndaj meje jane perdorur te dyja.JO se ke  fantazi shume Ti.Fakti qe sme ha PALLA tregon qe jam ne rregull,biles me shume se ne rregull.Keni Pal Melyshin ju spiunet e DULLES si model,o SHOKU po une sjam NIKOLLA.

Kjo eshte gjuha qe kuptoni dhe meritoni JU.SPIUN llapaqen.Edukata vetem per te denjet.
Kujdes GATOPARDISTET ne AKSION.

Ka gjera te tjera per te thene,pak nga pak.Keshtu i shisni njerezit JU plehra.Ju jeni izoluar nga bota rreale.JU jeni skllever te konvincioneve(bindjeve) tuaja.eshte me e lehte tua ngulin ne vend tjeter,sesa ne TRU.A mund te mendojne te shiturit,se nuk shitet-blihet  cdo gje.PO ju kujtoj nje rreklame famoze,qe thote:

Ka gjera qe nuk blihen,per te tjerat mendon MASTERCARD.